درمان نفریت لوپوس و کراتینین بالا از ریشه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان نفریت لوپوس و کراتینین بالا از ریشه

نفریت لوپوس عارضه مهم علت مرگ لوپوس اریتماتوی سیستمیک (SLE) است. این نفریت خود ایمنی است که توسط ضایعات در سیستم های مختلف مشخص شده است و مقدار زیادی از آنتی بادی در پلاسما وجود دارد. بیماری خواهد شد تناوب از امداد و حمله حاد و پیش آگهی ضعیف است اگر یک آسیب احشایی (کلیه، سیستم عصبی مرکزی) وجود دارد. این امر به ویژه در میان کسانی که در سن باروری (20-40) در زنان جوان شایع تر است.

دلیل اصلی اختلال سیستم ایمنی است. سلول های B در بیماران مبتلا به نفریت لوپوس فعالیت بالا و تکثیر بالا پادتن مانند آنتی بادی ضد هسته، DNA دو رشته، و غیره تولید این آنتی بادی ها را تشکیل کمپلکسهای ایمنی با آنتی ژن ها و سپرده در بافت ها و اندام و واکنش سیستم دفاعی بدن علت و آسیب به این اندام ها. علاوه بر این، هنگامی که سلول های درونی کلیه در ایالات التهاب هستند، سیتوکین های مختلف، که بیشتر تشدید علت التهاب آسیب همراه با سلول های سفید خون، پلاکت وجود دارد.

درمان نفریت لوپوس شامل تضعیف القاء و نگهداری درمان است. میرایی القایی می تواند کمک به این بیماری تحت کنترل دولت، از جمله شاخص های سرولوژیک، علائم و ترمیم بافت ها و اندام های آسیب دیده. درمان نگهدارنده با استفاده از مقدار کمی از ایمنی برای کنترل این بیماری، به منظور کاهش تکرار برگشت و کاهش اثرات جانبی این داروها است. تعمیر و نگهداری به طور عمده گلوکوکورتیکوئیدها و داروهای سیتوتوکسیک طول می کشد. این به طور قابل توجهی می تواند به تسکین علائم و بهبود پیش آگهی، اما دوز و طول مدت این داروها باید به نوع و آب و هوا لوپوس پاتولوژیک نفریت در فاز فعال است بستگی دارد.

بنیادی می تواند نفریت لوپوس را از ریشه درمان. این ترکیب درمانی غربی (عمدتا داروهای سرکوب کننده ایمنی) و درمان چین (عمدتا داروهای گیاهی). ایمنی ممکن است کمک به جلوگیری از پاسخ ایمنی پاتولوژیک در کلیه به منظور محافظت از نفرون کاربردی باقی مانده از آسیب بیشتر. داروهای چینی ممکن است اختلالات صحیح و عدم تعادل در سیستم ایمنی بدن و بدن کمک و ارائه یک محیط مساعد داخلی برای سلول ها و بافت های داخلی تعمیر کلیه آسیب دیده و برای بازگرداندن عملکرد کلیه. بزرگترین مزیت ایمونوتراپی است که آن را نه تنها می تواند این بیماری را تحت کنترل، بلکه گام دیگری به جلو برای ترمیم بخش های آسیب دیده و بهبود سیستم ایمنی بدن.

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ: 86-18203204121





:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: